Sir Love
Sir Love
|
|
Punkty: | 54.063 |
Ranking: | 90 |
Pokonani przeciwnicy: |
68.860 (715.)
|
Plemię: |
Szale?
|
Wioski (10) |
Współrzędne |
P. |
|
507|465 |
5.186 |
|
506|466 |
6.275 |
|
496|470 |
6.845 |
|
506|465 |
6.931 |
|
506|468 |
6.785 |
|
504|466 |
6.688 |
|
513|435 |
6.221 |
|
516|440 |
2.759 |
|
517|440 |
2.168 |
|
516|439 |
4.205 |
|
Profil
|
 |
Tekst osobisty
|
***
"Ktoś cię opluje, ty powiesz, że pada deszcz. Chcesz być grubą rybą, a cię dupą zjada leszcz."
*** |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 78 z plemieniem GEHENNA sons of Caine.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 171 z plemieniem Szale! + Ratel Attack 303.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 188 z plemieniem Szale?.
Odznaczenia bojowe
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Srebro - Poziom 3)
Jako mentor wytrenuj 5 uczniów.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Odznaczenia na innych światach
|
|