The Punisher is back
The Punisher is back
|
|
Punkty: | 40.881 |
Ranking: | 301 |
Pokonani przeciwnicy: |
70.926 (820.)
|
Plemię: |
Co?
|
Wioski (8) |
Współrzędne |
P. |
|
507|530 |
4.289 |
|
506|526 |
759 |
|
509|529 |
2.730 |
|
502|539 |
9.669 |
|
499|529 |
6.136 |
|
505|526 |
8.074 |
|
509|530 |
8.520 |
|
505|527 |
704 |
|
Profil
|
 |
Tekst osobisty
|
Dwadzieścia lat ten chłopak miał
Gdy poznał grę "Plemiona"
Raczej w weekendy tylko grał
Raz atak, raz obrona...
Pewnego dnia napisał ktoś,
Koperta w wiadomościach...
"Zapraszam Cię, byś w grupie grał,
o dużych możliwościach"
Co szkodzi mi dołączyć tam?
-pomyślał chłopaczyna,
Lecz skąd mógł wiedzieć, że w tym dniu,
Nowego coś zaczyna...
Z tych kilku minut gry w tygodniu,
Zrobiły się godziny.
Powstało plemię, powstał cel.
Potęgi podwaliny.
Wciąż nowi ludzie, przyjaciele
To już nie tylko gra
Poczuł, że razem tworzą coś
Co kształt i duszę ma...
Przypomniał sobie co to honor,
Zdrada i brak godności.
Już wiedział komu ufać ma,
Kto wart jest lojalności.
Razem się śmiali, dzielili żal,
Nie tylko z wirtuala...
Poczuli moc, poczuli więź-
To jedność ją wyzwala.
Pytała matka: "Synu, po co wciąż,
Dzień w dzień grasz w te głupoty?"
Mamo to nie jest tylko gra,
Przyjaciel ma kłopoty!
Mijały dni, mijały lata,
Lecz pasja pozostała.
Pytanie: "Po co wciąż w to grasz?"
To żona je zadała...
Odpowiedź wciąż ta sama jest,
Choć lat minęło siedemnaście...
Gram nie dla siebie, zrozum to!
Przyjaciel jest w potrzebie!
W urodzin kolejnych wielki czas,
Kolejne zapytanie.
Tym razem córka - jego skarb,
Siedząc mu na kolanie,
Spytała: "Tato powiedz mi,
Bo mam dylemat spory...
Czy silny off to jest LK,
Czy robić też topory?" |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 117 z plemieniem Hegemonia Ulanych Termoforów.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 137 z plemieniem Playerboy Sesame Street Squad.
Odznaczenia bojowe
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Odznaczenia na innych światach
|
|