Emptea
Emptea
|
|
Punkty: | 46.882 |
Ranking: | 111 |
Pokonani przeciwnicy: |
92.251 (402.)
|
Plemię: |
KM
|
Wioski (8) |
Współrzędne |
P. |
|
542|475 |
7.243 |
|
549|471 |
7.286 |
|
545|465 |
7.078 |
|
548|461 |
7.900 |
|
540|478 |
4.254 |
|
547|456 |
7.065 |
|
548|456 |
3.156 |
|
528|467 |
2.900 |
|
Profil
|
 |
Tekst osobisty
|
W głębi przeklętego lasu,
gdzie księżyc nigdy nie ośmiela się w pełni rozświetlić ciemności,
narodziła się istota zrodzona z koszmarów i szeptów umarłych.
Na tym zatrutym skrawku ziemi,
gdzie powietrze cuchnie gnijącym czasem,
wędruje dziewczynka o porcelanowej skórze i martwym spojrzeniu,
której dusza została dawno pochłonięta przez coś znacznie starszego niż śmierć.
Jej ciało zdaje się być jedynie skorupą — przesiąkniętą przezroczystym cierpieniem,
splecioną z żeber potwora,
który czai się za jej plecami.
Nie jest to zwierzę ani człowiek.
To cień bestii — wilka o kościstej czaszce kruka,
z pustymi oczodołami ziejącymi nicością.
Ich kręgosłupy są splecione,
jakby jedno nie mogło istnieć bez drugiego.
Krew, która nie powinna płynąć,
sączy się z połączenia,
spływając jak łzy zmarłych.
Dziewczynka nie mówi.
Nigdy nie mówiła.
Ale nocą słychać szepty — niezrozumiałe jęki dochodzące z lasu,
jakby wszystkie jej ofiary błagały o odkupienie.
Suknia, którą nosi,
przypomina strój z innego wieku,
innego świata — być może z epoki,
w której została przeklęta.
Przypomina lalkę — lecz każda jej część drga w rytm czegoś nienaturalnego.
Za nią ciągną się lampiony,
pozornie delikatne,
ale ich światło nie daje ciepła.
Przyciąga jedynie tych,
którzy błądzą, którzy utracili nadzieję...
I gdy podejdą zbyt blisko,
widzą prawdziwą twarz bestii.
Lecz wtedy jest już za późno.
Kruki krążą nad jej głową,
zwiastując tragedię.
Mówi się,
że dziewczynka była niegdyś zwykłym dzieckiem — ofiarą rytuału,
którego celem było przywrócenie do życia zapomnianego bóstwa głodu i cierpienia.
Rytuał się nie udał...
ale coś odpowiedziało.
Teraz przemierza świat jako pomost między wymiarami.
Jej spojrzenie wypala dusze.
Jej milczenie krzyczy.
A każdy,
kto ją zobaczy — niezależnie od tego,
czy śni,
czy czuwa — zostaje naznaczony.
Bo ona nie szuka już drogi do domu.
Ona szuka ciebie. |
Odznaczenia bojowe
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Filantrop (Drewno - Poziom 1)
Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 100 świata.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Odznaczenia na innych światach
|
|