Mapa Ranking

JOKER WIELKI

JOKER WIELKI
Punkty:131.929
Ranking:306
Pokonani przeciwnicy: 505.620 (465.)
Plemię: KBK.


Wioski (26) Współrzędne P.
Fxgames
586|433 3.936
Fxgames
590|429 1.048
Fxgames
590|428 4.380
Kas
589|436 1.413
Kas
588|437 1.737
Kas
589|433 8.812
Kas
590|431 4.842
Kas
590|435 1.358
Kas
590|432 4.691
SankcjeNaDeffa
583|428 2.903
SankcjeNaDeffa
585|427 9.220
SankcjeNaDeffa
584|428 7.051
SankcjeNaDeffa
588|428 5.358
SankcjeNaDeffa
587|431 9.177
SankcjeNaDeffa
587|430 8.580
SankcjeNaDeffa
584|429 7.452
SankcjeNaDeffa
588|429 9.705
SankcjeNaDeffa
584|423 3.006
SankcjeNaDeffa
588|426 1.721
SankcjeNaDeffa
586|423 7.435
SankcjeNaDeffa
580|421 9.232
SankcjeNaDeffa
587|424 3.467
Sum
587|423 2.198
Sum
602|445 9.472
Sum
588|423 2.420
Wioska barbarzyńska
588|425 1.315
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Joker to nie tylko szaleniec. To inteligentny manipulator. Często używa maski obłędu, by siać strach. Jego zachowanie może wynikać z psychopatii brak mu empatii i strachu.

Kluczową cechą Jokera jest jego nieprzewidywalność. Nigdy nie wiadomo, czy jego następny ruch będzie błazenadą czy brutalnym atakiem.Ta niestabilność emocjonalna sprawia, że jest on niezwykle niebezpieczny. Jednocześnie Joker wykazuje się niezwykłą inteligencją i zdolnością manipulacji. Potrafi z łatwością wpływać na innych, wykorzystując ich słabości.

Motywacje Jokera są równie złożone jak jego osobowość. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że kieruje nim czysta żądza destrukcji. Jednak głębsza analiza postaci Jokera sugeruje, że jego działania mają na celu udowodnienie tezy o chaotycznej naturze świata.
Joker często stara się udowodnić, że każdy człowiek może stać się tak jak on - wystarczy "jeden zły dzień". To przekonanie napędza jego najbardziej szalone plany. Czy to próba usprawiedliwienia własnego szaleństwa, czy może głęboka filozoficzna refleksja nad naturą człowieka? Interpretacja Jokera pozostawia pole do dyskusji.


"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów, prowadzonej przez barana."


Jestem Głównym Sponsorem
Kapejo x Xaori

Zgubiłem Rower koloru Rudego! Był bez kierownicy z przerzutkami 8 biegowymi,łańcucha nie było w komplecie, siodełko ukradli rok temu! Jeśli widziałeś taki rower proszę o kontakt alfabetem morse’a!!!

Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia

Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 20.08.2025 (4 wioski)


 
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Hetman (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj 100 innych graczy.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)

Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)

Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


 
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Złoto - Poziom 4)

Podaruj subskrypcję Premium 30 różnym graczom.


Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)

Graj w Plemiona przez 17 lat.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 209

Świat 177

Świat 214