JOKER WIELKI
JOKER WIELKI
|
|
| Punkty: | 471.672 |
| Ranking: | 156 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.491.374 (316.)
|
| Plemię: |
*EME*
|
| Wioski (59) |
Współrzędne |
P. |
|
|
598|397 |
10.019 |
|
|
597|396 |
9.168 |
|
|
601|392 |
9.125 |
|
|
598|393 |
9.845 |
|
|
605|397 |
10.225 |
|
|
601|401 |
9.125 |
|
|
597|395 |
9.325 |
|
|
599|392 |
9.425 |
|
|
604|405 |
8.919 |
|
|
603|400 |
9.190 |
|
|
609|399 |
9.040 |
|
|
604|390 |
9.537 |
|
|
602|392 |
7.956 |
|
|
607|412 |
9.566 |
|
|
606|406 |
9.261 |
|
|
605|407 |
9.182 |
|
|
606|399 |
9.377 |
|
|
602|407 |
9.018 |
|
|
604|410 |
9.620 |
|
|
610|410 |
9.924 |
|
|
597|408 |
9.220 |
|
|
610|412 |
9.515 |
|
|
592|408 |
6.819 |
|
|
594|408 |
7.297 |
|
|
593|407 |
9.245 |
|
|
600|399 |
7.779 |
|
|
598|411 |
8.134 |
|
|
595|417 |
8.464 |
|
|
601|398 |
8.530 |
|
|
598|409 |
8.421 |
|
|
595|418 |
7.166 |
|
|
593|416 |
9.432 |
|
|
604|413 |
4.510 |
|
|
602|400 |
7.877 |
|
|
594|416 |
4.409 |
|
|
600|406 |
7.968 |
|
|
592|414 |
9.036 |
|
|
595|416 |
6.608 |
|
|
604|414 |
9.007 |
|
|
597|411 |
5.912 |
|
|
595|419 |
7.483 |
|
|
593|408 |
5.936 |
|
|
611|406 |
5.147 |
|
|
607|399 |
8.034 |
|
|
598|419 |
9.821 |
|
|
594|407 |
5.326 |
|
|
597|407 |
6.142 |
|
|
592|407 |
4.397 |
|
|
598|404 |
6.633 |
|
|
600|405 |
6.996 |
|
|
597|400 |
8.644 |
|
|
598|399 |
8.190 |
|
|
600|400 |
7.633 |
|
|
598|400 |
4.824 |
|
|
598|392 |
6.449 |
|
|
604|397 |
7.075 |
|
|
605|398 |
6.857 |
|
|
604|399 |
7.587 |
|
|
603|393 |
6.302 |
|
|
Profil
|
 |
|
Tekst osobisty
|
Joker to nie tylko szaleniec. To inteligentny manipulator. Często używa maski obłędu, by siać strach. Jego zachowanie może wynikać z psychopatii brak mu empatii i strachu.
Kluczową cechą Jokera jest jego nieprzewidywalność. Nigdy nie wiadomo, czy jego następny ruch będzie błazenadą czy brutalnym atakiem.Ta niestabilność emocjonalna sprawia, że jest on niezwykle niebezpieczny. Jednocześnie Joker wykazuje się niezwykłą inteligencją i zdolnością manipulacji. Potrafi z łatwością wpływać na innych, wykorzystując ich słabości.
Motywacje Jokera są równie złożone jak jego osobowość. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że kieruje nim czysta żądza destrukcji. Jednak głębsza analiza postaci Jokera sugeruje, że jego działania mają na celu udowodnienie tezy o chaotycznej naturze świata.
Joker często stara się udowodnić, że każdy człowiek może stać się tak jak on - wystarczy "jeden zły dzień". To przekonanie napędza jego najbardziej szalone plany. Czy to próba usprawiedliwienia własnego szaleństwa, czy może głęboka filozoficzna refleksja nad naturą człowieka? Interpretacja Jokera pozostawia pole do dyskusji.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów, prowadzonej przez barana."
Zgubiłem Rower koloru Rudego! Był bez kierownicy z przerzutkami 8 biegowymi,łańcucha nie było w komplecie, siodełko ukradli rok temu! Jeśli widziałeś taki rower proszę o kontakt alfabetem morse’a!!! |
Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia
Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 20.08.2025 (4 wioski)
1x Pomocnik dnia
Pokonaj jako wspierający najwięcej jednostek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 31.10.2025 (19.473 jednostek)
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Złoto - Poziom 4)
Podaruj subskrypcję Premium 30 różnym graczom.
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Zdobywca kontynentu (Złoto - Poziom 4)
Dostań się do czołowej 1 kontynentu!
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Odznaczenia na innych światach
|
|